لیگ ملت‌های والیبال| ادامه نوار شکست‌های ایران در آغاز هفته دوم/ نخستین برد بلغارها مقابل شاگردان عطایی رقم خورد

23:01 - 31 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۳۵۵۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های 2022 برابر بلغارستان میزبان شکست خورد.

خبرگزاری میزان - هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال 2022 از صبح امروز(سه‌شنبه) با برگزاری 5 دیدار آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود از ساعت 21:30 مهمان تیم ملی بلغارستان بود که در پایان شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب بلغارها شدند تا ملی‌پوشان والیبال ایران با قبول سومین باخت خود با همان 2 برد و 6 امتیاز در رده دهم بایستند.

ست‌های این بازی در حالی با امتیازهای 25-19، 25-23 و 26-24 به سود بلغارهای میزبان به اتمام رسید که این تیم در طی چهار بازی هفته نخست بردی کسب نکرده بود و این نخستین برد شاگردان جیلازکوف بود. بلغارستان هم با کسب این برد 5 امتیاز شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، محمد طاهر وادی، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، بردیا سعادت و محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل بلغارستان بودند.

در پایان این بازی امین اسماعیل‌نژاد با کسب 17 امتیاز بهترین بازیکن ایران بود، اما در سوی مقابل نیکولوف با کسب 20 امتیاز امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

در سایر بازی‌های روز نخست از هفته دوم لیگ ملت‌ها تیم چین به دلیل حدنضاب نرسیدن تعداد بازیکنانش به خاطر ابتلا به کرونا با نتیجه 3 بر صفر مقابل فرانسه بازنده اعلام شد و ژاپن در ادامه نوار بردهایش با نتیجه 3 بر یک آرژانتین را از پیش رو برداشت تا سامورایی‌ها با کسب چهارمین پیروزی خود 13 امتیاز شوند و موقتا در صدر جدول ایستادند. هلند هم با حساب 3 بر صفر از سد اسلوونی گذشت و استرالیا با نتیجه 3 بر یک مغلوب کانادا شد.

شاگردان بهروز عطایی در دومین دیدار خود در هفته دوم باید از ساعت 21:30 روز پنج‌شنبه به مصاف آمریکا بروند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *